luni, 19 martie 2012

Multumesc

Azi e ziua ta... De cateva zile, de la 1 Martie, ma gandesc la tine, ce faci, cum iti merge, cum te mai simti - cum te simti in interiorul tau cu adevarat. Mi se pare ciudat si imi pare rau ca nu te-am mai vazut de atat timp. Cred ca sunt 8 ani. OPT ani! Am fost 12 ani impreuna. Oare trebuie sa treaca 12 ani pana ne vedem din nou?!
Sper ca nu.
1Martie a fost mereu ceva absolut special pentru tine. Tu mi-ai aratat asta si iti multumesc. Si iti mai multumesc pentru multe lucruri - nu lucruri, mai presus de lucruri - trairi, emotii, mult suflet, bucurie, durere, evolutie, intrebare...
Pentru ca am invatat ce inseamna sa te lupti pentru dragoste
Pentru miile de surprize si minuni pe care le-ai facut pentru mine
Pentru sentimentele devastatoare pe care le-am avut, pentru ca mi-am data seama cat de multe pot face pentru cineva
Pentru ca mi-am descoperit limitele - si in sus, si in jos
Pentru ca am scris prima mea poezie de dragoste - pe unde-o fi!?
Pentru ca am simtit dragoste in negandit de multe feluri: dragoste nebuna, dragoste disperata, dragoste suparata, dragoste revendicativa, dragoste uimita, dragoste impartasita, dragoste chinuita, dragoste geloasa, dragoste nedumerita,
Pentru ca am invatat sa ma maturizez,
Pentru ca ai stiut sa ierti si ai avut rabdare cu mine - din cand in cand
Pentru ca am invatat ce inseamna sa fii inselat
Pentru ca am invatat cum e sa inseli
Pentru vacantele multe impreuna: la ski, in State - numai datorita tie am fost in Florida, am fost la ski in Colorado, am vazut New York-ul
Pentru ca mi-ai ajutat prietenii mei la nevoie. Nu odata, ci de fiecare data cand ai putut
Pentru nedumeririle mele in fatza modului total altruist de a-ti ajuta prietenii
Pentru ca am putut cunoaste familia ta minunata, pe Oana si parintii tai
Pentru mesajele lui Pitocea catre Ada
Pentru ca am descoperit impreuna cu tine cum e sa faci dragoste
Pentru fiecare clipa de indoiala si fiecare clipa de extaz
Pentru fiecare discutie cu sau fara concluzie
Pentru sinceritatea ta si pentru serile care se sfarseau in lacrimi, in orele mici ale diminetii, pline de emotie, de senzatii, de descoperiri
Pentru tot ce am invatat despre mine
Pentru concertele la Ateneu, pentru invatatul sa croitoresc, pentru excursiile cu Trabantul,
Pentru lectia modestiei si a bunului simt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu