miercuri, 23 septembrie 2009

Intalnire de fete

Ieri a fost foarte frumos. Am reusit sa ma intalnesc cu cateva dintre prietenele mele, mame (de 1 sau 2 copii, viitoare mame) si am stat si noi de vorba "ca fetele".
Adica ma bucur ca am reusit toate sa ne convingem sotii sa stea cu copiii acasa ca sa iesim si noi la o cafea si ma bucur ca am stat de vorba si ca am reusit sa vorbim si despre altceva decat copii! Asta chiar era o piatra de incercare pentru ca la intalnirea precedenta nu ne-am desprins de teme ca scoala, gradinita, culcat, masa, figuri ale copiilor, jucarii potrivite, jocuri, intlaniri cu copiii, locuri de joaca, etc.
Ieri am depanat amitiri din adolescenta si din copilarie, comparand cu cum e acum. Mi-am amintit cu mare amuzament cum imi gasisem eu un coleg prin clasa intai si cum spuneam la toata lumea ca eu o sa ma casatoresc cu el. Si ma duceam si la el acasa sa le spun parintilor lui. Ma simt un pic jenata de atitudinea mea de atunci, dar parca imi amintesc ca parintii lui priveau cu umor convingerea cu care eu imi spuneam dorintele. Despre ai mei nu mai stiu ce parerea aveau.
Apoi o alta prietena a povestit cum a scos multi bani din buzunar ca sa ii cumpere fiicei ei o geaca "de fata mai mare, nu ca alea cu caluti" dupa propria dorinta. Si fiindca era cam scumpa geaca, s-a gandit sa ii cumpere una mai mare. Asa ca in drumul pana la casa de plata a schimbat geaca cu una o marime mai mare. Asta mica, la probat geaca acasa, s-a mirat ca parca ii era mai larga decat in magazin...
Evident ca am comparat si programele de activitati cu copiii din gradinitele de stat si cele private. Cu concluzia clara ca in cele de stat e mare harababura si foarte multa responsabilitate cade pe umerii parintilor sa recupereze din ce nu se face in timpul orelor de gradinita... Si noi vom ajunge cu Ada la o gradinita de stat, pentru ca la Montessori unde reusisem sa primim un loc pana la urma ne e prea scump... Poate avem noroc si primim loc la o gradi mai buna.
Mai lucrez o saptamana dupa care incepe concediul meu prenatal. Cum ziceam, am deja multe planuri si primele 4-5zile sunt deja programate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu