miercuri, 23 mai 2012

Unde sunt cartile de credit?

Acum vreo 2 luni am constatat cu uimire ca nu mai am cele doua carti de credit in portofel: nu lipsea nimic altceva in afara de cele doua carti de credit. Nu ca as sti cu exactitate cati bani am in portofel in fiecare moment, dar la sumele cu care jonglez eu, nu e nici un risc major.
Asadar ma uit stupefiata in portofel, restul cardurilor (carnet sofer, buletin, card de asigurare de sanatate, etc) toate la locul lor. Caut prin casa - cumparasem ceva pe net cu cateva zile in urma - nici gand.
Vin la serviciu, si povestesc asa, in spatiu la mine in biroul despre lipsa din portofelul meu. O colega mai veterana (are doi copii mari) zice: i-ai intrebat pe copii?

Io: nici nu mi-a trecut prin cap.
Ea: incearca
Eu: ok.
Sosesc acasa, o prind pe Ada linistita si calma, iau portofelul si ii arat uite aici aveam doua carti de credit, stii ceva despre ele?
Ada: ooooo, mama, stii, Zoey (o colega de gradi, mai rebela de felul ei) a zis: "uite poseta mamei tale, hai sa ii luam ceva din portofel!"
Eu: Ada esti sugura?
Ada: Da
Eu: Cand a fost asta?
Ada: Cand ai fost la ea acasa (ma dusesem cu cateva zile in urma sa o iau de la Zoey)
Eu: bine, multumesc.

Ma duc la gradi si vorbesc cu mama lui Zoey, destul de jenata, ii spun despre povestile Adei si o rog sa caute. Ea, cu o privire total dezaprobatoare imi spune ca nu se poate, socotim impreuna cand am fost la ea si cand am cumparat eu ultima oara pe net si ne dam seama ca fusesem la ea inainte de a cumpara pe net. Deci, nu se poate, cartile de credit nu le-a luat copila rebela.
Hm... eu si mai jenata ca m-am facut de cacao, bag coada intre picioare, seara vorbesc cu Ada si ii spun ca nu imi place cand spune lucruri neadevarate, ea insista pe varianta ei, eu ii explic ca nu era posibil si gata. Trec zilele trec, Mama mea incearca farmecele cu paharul intors, nici urma de carduri.
Dupa o luna, ma suna L, sotzul: ghici cine m-a sunat? Mama lui Zoey: a gasit cardurile tale!
Hahahahahaha! Asta numesc eu intuitie de mama: adica in tot timpul asta, eu nu mi-am anulat cardurile, m-am uitat o data sau de doua ori pe net sa vad ca nu s-au produs miscari dubioase de fonduri. L. a numit asta inconstienta, eu o numesc mai departe intuitie F E M I N I N A !
Si mi-am primit cardurile. Erau la Zoey, puse bine in borcanul in care pastreaza pozele de fotbalisti. De mica a recunoscut legatura bani-fotbal. Tare nu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu