luni, 13 februarie 2012

Ceapa la durerile de ureche

Am fost cu Cornelia acum vreo 4 ani la un mini-curs despre leacuri naturiste pentru diverse probleme ale copiilor. Recunosc ca pana acum nu am prea incercat multe dintre ele, dar sambata asta Ada mi-a dat ocazia sa incerc ceapa la durerea de urechi cu rezultate spectaculoase care m-au facut sa imi doresc sa le impartasesc si cu altii!

Sambata dupa masa Ada a inceput cu dureri de burta, a dat afara dupa care s-a culcat. Pe la 7 seara s-a trezit in plans ca o doare urechea foarte tare. Io, stiind ca astia mici nu prea localizeaza bine durerea nu am prea luat-o in serios. Dar insistenta ei si plansul m-au facut sa ma mai gandesc. I-am propus un paracetamol si la auzul propunerii a inceput sa urle si mai tare asa ca i-am propus alternativa cu ceapa la ureche. A acceptat-o! Am luat o ceapa micuta, am tocat-o marunt marunt, am pus-o intr-un tifon din ala de bebelusi (Mullwindel) si am batut-o cu lingura de lemn sa iasa bine zeama prin tifon. Am incalzit-o pe capacul unei oale in care fierbeam apa si i-am pus pachetelul ud si caldut Adei la ureche. Am legat tifonul (fiind mare) cum am putut mai bine in jurul capului si i-am pus o caciula de lana pe cap. Ada a acceptat si s-a culcat mai departe. Am verificat din cand in cand sa stea ceapa exact la ureche. Peste 2 ore i-am luat pachetelul si i-am lasat caciula. La 12 noaptea s-a sculat Ada si mi-a spus ca n-o mai doare urechea.
Cu marja de eroare la increderea pe care o putem avea in descrierile copiilor, mie mi se pare o informatie interesanta de dat mai departe. Eu o sa mai incerc si a doua oara daca se mai iveste ocazia si va dau de stire.

Dezavantaje: pute a ceapa de-ti ia mintile in camera in care se afla copilul bandajat :-) Dar a trecut repede mirosul cu aerisitul de dimineatza. Nici Ada nu a mai putit a ceapa desi a avut "suc de ceapa" si pe par.

Daca incercati si voi sa imi spuneti cum merge. Pana una alta insa va doresc si imi doresc copii sanatosi tun!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu