joi, 27 noiembrie 2008

Din nou acasa

Ieri m-am intors din prima mea delegatie de mama. Am fost asa incantata de cum mi-a mers incat nimeni din cei adulti nu a avut voie sa mearga la culcare inainte de a asculta povestile mele timp de 2 ore. Mama deja privea cu ochii incetosati iar Luci rezista eroic doar sustinut de speranta ca va putea sa intrerupa tirada mea - cu mult noroc - si astfel sa spuna si el ce avea pe suflet. Evident ca nu apuca sa povesteasca prea mult, eu avand mult mai multe de impartasit.
Contrar tuturor prezicerilor am reusit sa dorm noaptea fara sa ma trezesc cu gandul ca trebuie sa dau telefon acasa sa intreb cum ii merge Adei. Era oricum pe maini sigure.
Si fiindca timp de 3 zile nu am fost inconjurata decat de colegi de serviciu, am discutat in marea majoritate a timpului despre serviciu, am fost in seminarii interesante si care iti puneau mintea la contributie, iata-ma-s azi cu un chef si un randament la serviciu iesite din comunul ultimelor doua luni !
Acum insa mi s-a facut somn...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu