vineri, 21 noiembrie 2008

Surpriza!

Ada a dormit as'noapte asa de bine - adica fara sa scoata nici un sunet, nici un planset, nici un chirait! - incat eu tot m-am trezit de doua ori, m-am dat jos din pat si m-am dus la ea sa ma uit daca mai respira!
Salutam cu maaare mare bucurie prima noapte - dupa un lung sir de luni de zile si nopti in care ne tot trezeam sa o linistim - in care am fi putut dormi nestingheriti 7 (SAPTE) ore in continuu! Dar iata ca obisnuinta, bat-o vina, nu m-a lasat de data asta si tot m-am trezit sa imi verific odorul - daca e in stare de functionare. Si era ;-)
Vizita la doctor azi - era randul rapelului pentru vaccin - am scapat de vaccin pentru ca Adei ii curge nasul si tuseste asa ca avem o noua programare.
Am verificat la doamna doctor ca Ada e in parametri normali cu noptile ei agitate - dupa cum spuneam ma rodeau indoielile - asa ca privim cu mare optimism si incredere inainte la noptile care vor urma.

Nopti bune va dorim ;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu